Interesse in onze school ?

U bent u altijd welkom voor een rondleiding door onze school. Wij geven u dan ook graag een woordje uitleg over onze visie en werking.

Indien u uw zoon en/of dochter effectief wenst in te schrijven, neemt u ook best contact op met de directeur of het secretariaat van de school voor een afspraak.

Instappers 2.5 jaar
Kleuters mogen vanaf 2.5 jaar naar school komen, er zijn voor hen 7 instapmomenten doorheen het schooljaar:

• De 1ste schooldag na elke schoolvakantie:  na de zomer-, herfst-, kerst-, krokus- en paasvakantie
  • De 1ste schooldag van februari
  • De 1ste schooldag na Hemelvaartsdag

Via deze link kan je berekenen vanaf wanneer je kleuter mag instappen in de kleuterschool. Wordt je kind 2,5 jaar op een instapdatum, dan mag het al vanaf die dag naar school.

Voor hun effectieve eerste schooldag, krijgen de instappers nog een uitnodiging om samen met mama/papa al een keertje op ontdekking te komen in hun klas en even mee te spelen.

Het departement onderwijs heeft een interessante brochure om even na te lezen, wanneer je kind start met zijn/haar schoolcarrière staat en je nog wat vragen hebt.

Andere leerlingen
Oudere kleuters of leerlingen kunnen op eender welk moment gedurende het schooljaar bij ons starten. Neem zeker ruim op voorhand contact met ons op. Zo kunnen wij de nodige leermaterialen voorzien en jullie met open armen ontvangen.