Als je kind ziek is, verwittig liefst nog dezelfde dag de school.

Bel het secretariaat op het nummer 03/484 30 87

Bij afwezigheid van ten hoogste 3 opeenvolgende kalenderdagen, volstaat een briefje van de ouders.
Dit kan maximum 4x per schooljaar met de ziektebriefjes die u op een brief hebt gekregen in het begin van het schooljaar.

Voor een afwezigheid van meer dan 3 opeenvolgende kalenderdagen moet een doktersattest ingediend worden.
Wie dus ziek is op vrijdag én de maandag nadien, moet een doktersattest indienen. (aangezien dit een ziekte is van 4 opeenvolgende kalenderdagen)

Mijn kind gaat naar de kleuterschool:

Kleuters zijn niet leerplichtig en hoeven dus geen afwezigheidsattesten binnen te brengen.
De leerkrachten vinden het echter wel fijn dat ze verwittigd worden.

6-jarige kleuters die langer kleuteronderwijs volgen, vallen onder de regelgeving van de lagere school en dienen wél afwezigheidsattesten binnen te brengen!

Nieuwsflits

Wil je graag een bezoekje brengen aan onze school. Dat kan!
Kom langs of maak een afspraak bij de directie.

Schooljaar 2023-2024

Facultatieve verlofdagen: